Понеділок, 25.01.2021, 10:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Методична робота

Науково-методична проблема:

«Формування життєвих компетентностей учня

через розвиток пізнавальних здібностей

в умовах особистісно орієнтованого навчання»

Етапи

роботи над науково-методичною проблемою

на 2016-2021 роки

І етап (діагностичний)

березень 2016 – серпень 2017

ІІ етап (теоретичний)

Серпень 2017 – червень 2018

ІІІ етап (адаптаційно-корекційний етап)

Серпень 2018 – червень 2019

ІV етап (формуючий)

Серпень 2019 – червень 2020)

V етап (підсумковий)

Серпень 2020 – травень 2021

 

Методична робота

Наказ про підсумки методичної роботи за 2019-2020 н.р.

Методичну роботу було сплановано відповідно до наказу Рокитнівського районного відділу освіти  від 03.09.2019 року №234 «Про організацію науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами у 2019-2020 навчальному році», річного плану роботи школи, наказу по школі від 03.09.2019 року №214  «Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з педагогічними працівниками в Масевицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів у 2019-2020 н.р.»,  інших нормативно-правових документів.

          Упродовж року проведено 4 засідання  методичної ради, де розглядались питання реалізації шкільної науково-методичної проблеми, реалізації нових  Державних стандартів освіти,  методичного супроводу реалізації ідей та принципів  Концепції «Нова українська школа», особливості оцінювання учнів 2 класів Нової української школи, організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, вивчення досвіду учителів школи, атестації педагогічних працівників, аспекти зовнішнього незалежного оцінювання,  організації роботи з обдарованими учнями тощо.

            Завершено ІV етап реалізації шкільної науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учня через розвиток пізнавальних здібностей в умовах особистісно орієнтованого навчання»,  результатом якого є наявність чітких уявлень педагогів про проблему,  готовність  до реалізації поставлених завдань щодо удосконалення освітнього процесу шляхом впровадження компетентнісно-орієнтованого  підходу до навчання і виховання учнів, формування професійної компетентності вчителя з проблемної теми, орієнтація дидактичного забезпечення на уможливлення застосування інноваційних технологій при особистісно орієнтованому навчанні. Повністю виконано план заходів по атестації, завершальним етапом яких стали творчі звіти педагогів, які атестувалися. За наслідками атестації   були присвоєні такі     кваліфікаційні категорії:  

- КРАВЧЕНЯ Оксана Володимирівна, КРУПЕНКО Ярослав Іванович, ВЛАШИНЕЦЬ-ВЕЖИЧАНІН Галина Михайлівна – встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній  категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно звання «старший вчитель»;

- ЛЕУС Анатолій Володимирович, ЧУБИК Оксана Василівна – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»;

- КОВАЛЬЧУК Валентина Вікторівна – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»;

- КИСОРЕЦЬ Тарас Олександрович – присвоєно 11 кваліфікаційний розряд (керівник гуртків).

          На 100% від плану забезпечено проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації.

Завершено  роботу з вивчення досвіду вчителя початкових класів ПАНЬКО Раїси Василівни «Формування техніки читання учнів початкових класів як основа успішного навчання», учителя української мови та літератури РАЦКЕВИЧ Оксани Василівни «Компетентнісний підхід у пошукові ефективних форм та прийомів втілення творчості вчителя та учнів на уроках української мови та літератури», учителя біології ЛЯЩУК Наталії Іванівни «Формування ключових компетентностей на уроках біології через використання сучасних інноваційних технологій». У 2019-2020 навчальному році розпочато роботу з вивчення досвіду вчителя математики ГОЛІШОВЕЦЬ Ірини Петрівни «Інтеграція ключових компетентностей в інклюзивному класі на уроках математики».

Вчителі школи приймали активну участь у роботі  районних методичних формувань. Також на базі нашого закладу у грудні 2019 року проведено засідання школи управлінської майстерності директорів закладів загальної середньої освіти із теми «Інклюзивне навчання – від теорії до практики».

Практичний психолог закладу ЄРЕМЕЙЧУК Мирослава Володимирівна приймала участь у фінальному етапі  районного конкурсу «Шукаємо молоді педагогічні таланти». ДЕНИСЮК Людмила Іванівна була учасником фестивалю творчих уроків математики.

Шкільний методичний кабінет

Задля ефективної роботи ШМК організував роботу в таких  напрямах:

  • забезпечення вчителів-предметників необхідною  інформацією про надбання педагогічної науки та практики;
  • стимулювання вчителів-предметників до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;
  • створення умов для самоосвіти вчителів  у межах освітнього закладу;
  • забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів, інструкціями, рекомендаціями;
  • поповнення методичного кабінету педагогічною літературою та методичними матеріалами.

         Вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду

Банк даних по вивченню перспективного передового педагогічного досвіду
 

Навчальні досягнення учнів

З метою контролю за рівнем навчальних досягнень учнів та на виконання річного плану роботи школи  на 2019-2020 навчальний рік адміністрацією школи було узагальнено дані  аналізу навчальних досягнень учнів 1-11 класів  за 2019-2020 навчальний рік.

Оцінювання навчальних досягнень учителі школи здійснюють відповідно до:

     -    наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від  

          13.04.2011 р. № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних    

          досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти", 

          зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 травня 2011 р. за                     

          №  566/19304;

     -   наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від  

   21.08.2013 р. № 1222  "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання           

      навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної

          середньої освіти";

     -   листа Міністерства освіти і науки від 28.01.2014  №  1/9-74 «Щодо

          контролю та оцінювання  навчальних досягнень учнів початкових класів

          загальноосвітніх навчальних закладів;

  • наказу Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 №1009 

«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222».

     -    листів Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН

          України №2.2-1250, 2.2-1255 від 21.05.2018  "Формувальне оцінювання

          учнів 1 класу та «Методичних рекомендацій щодо формувального            

          оцінювання учнів 1 класу»;

  • наказу МОН України від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»; 
  • наказу МОН України  від 27.08.2019 №1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу у Новій українській школі».

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:

- у 1-2 класах з усіх предметів інваріантної складової;

- у 3-4 класах з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;

- у 1-4 класах з усіх предметів варіативної складової.

Також у зв’язку із карантинним режимом роботи закладу при оцінюванні навчальних досягнень учнів за період з 12.03.2020 по 29.05.2020 року були враховані рекомендації, викладені в:

  • листі МОН від 23.03.2020 року №1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину»;
  • листі МОН від 16.04.2020 року №1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року»;

листі департаменту освіти і науки МОН від 13.05.2020 року №338/48-14/06в «Рекомендації щодо заповнення класних журналів».

За результатами річного оцінювання всі 147 учнів  3-11 класів   школи атестовані з такими результатами:  високий рівень – 19 учнів, що становить 12,93%, достатній – 49 учнів (33,33%), середній – 72 учні (48,98%), початковий –7 учнів (4,76%).

Рівні навчальних досягнень учнів по класах  представлено у таблиці (додаток 1).

У порівнянні  з І семестром 2019-2020 н.р. дані свідчать про те, що на 6,20% зменшилася кількість учнів з початковим рівнем (10,96 % за результатами І семестру 2019-2020 н.р. проти 4,76% за підсумками 2019-2020 навчального року),  також на 3,07% зменшилася кількість учнів із середнім рівнем знань (52,05% проти 48,98%). Натомість на 4,56%  зросла кількість учнів із достатнім рівнем знань (33,33% проти 28,77%) та на 4,71% - кількість учнів із високим рівнем знань (12,93% проти 8,22%). Найбільший відсоток учнів достатнього та високого рівнів у 11 (78,57%) та  5 класах (69,23%). Найнижчий відсоток таких учнів у 6-Б (12,5%), 10 (20%) та 9 (25%) класах.

За результатами  річного оцінювання у 2019-2020 навчального року початковий рівень навчальних досягнень мають  7 учнів (6-10 класи). Один учень  має  6 оцінок початкового рівня, один –  4 таких оцінки, решта 5 учнів  –   1  або 2 оцінки початкового рівня. Найбільша кількість оцінок початкового рівня з математики (4), історії (3), української мови та літератури (3).

  • Одну оцінку середнього рівня ( решта – достатній або високий)  мають 5 учнів 3-4 класів. Серед учнів  5-11 класів одну-дві таких оцінки мають 4 учні; одну-дві оцінку достатнього рівня (решта – високий) мають 5 учнів середньої та старшої школи та один учень початкової школи. Найбільшу кількість таких балів учні мають також з  математики (7) та англійської мови (7). Ці факти свідчать про низький рівень координаційної роботи класних керівників та несвоєчасну корекційну роботу з цього питання ряду вчителів.

Наказ про рівень навчальних досягнень учнів за 2019-2020 н.р.

...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Січень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,113, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2021
Зробити безкоштовний сайт з uCoz