Четвер, 20.06.2019, 10:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 71
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 »

Акція «Афоризм мого життя» (для учнів та вчителів школи ). Біля кабінету психолога розмішується ватман на якому учні записують афоризми та мудрі повчання , які їм подобаються та які вони вважають справедливими. В учительській також розміщується ватман «Афоризм мого життя», де вчителі зможуть поділитися крилатими фразами, які їм подобаються.
Мої файли | Переглядів: 344 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

Казкотерапія «Дружня країна» (для учнів 1-х класів). Мета: формувати дружні стосунки між хлопчиками та дівчатками, виховувати ввічливість, культуру ґендерного спілкування.
Мої файли | Переглядів: 811 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

Гра «Слідопити» Учням роздаються завдання гри «Слідопит» на святковій лінійці. Умовою виграшу в грі є правильність виконання завдань та швидкістьДля учнів 6-11 класів по 20 запитань. Переможці отримують грамоту,заохочувальні призи та багато цікавої інформації про школу, вчителів та учнів.
Мої файли | Переглядів: 1131 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (1)

Зранку, коли всі учні ще лише йдуть до школи, помічники психолога (учні , які в майбутньому хочуть стати психологом або ж учителем) пропонують кожному учню вибрати з чарівної скриньки мудре повчання великих вчених, яке в подальшому обов’язково знадобиться та буде повчальним для учня .
Мої файли | Переглядів: 869 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 04.11.2014 | Коментарі (0)

Передмова

Вчитель – представник однієї з найбільш соціально значимих людських професій, праця якого спрямована на розвиток і формування людини.

         Реформування освіти в Україні є частиною процесів оновлення освітніх систем, пов’язаних з визнанням значимості знань як рушія суспільного добробуту та прогресу.  Стає очевидним, що досягнення мети сучасної освіти пов’язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною та професійною культурою, без яких неможливе вирішення наявних проблем навчання та виховання відповідно до нових освітніх парадигм . Сучасному учителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей. У Концепції загальної середньої освіти зазначена необхідність розв'язання проблеми підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність, постійно дбає про своє особистісне і професійне зростання, уміє досягти нових педагогічних цілей.

Перехід школи до нового якісного стану діяльності – режиму розвитку можливе лише за умови підвищення рівня та результативності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами. Тому пріоритетними підходами у плануванні роботи методичного кабінету школи з підвищення професійної компетентності вчителів слід вважати:          

  • діяльнісний – організація роботи по залученню всіх педагогів  до активної участі у різних формах методичної роботи;
  • кооперативний – створення умов для педагогічної взаємодії,  як під час уроку так і  по за ним, не тільки як учителя з учнем, а як особистості з особистістю;
  • мотиваційно-стимулюючий – спрямований на постійне самовдосконалення та ствердження авторитету вчителя в процесі взаємодії «вчитель - адміністратор» .         

Основна мета проектування роботи з педагогічними кадрами шкільним методичним кабінетом – розвиток та самовдосконалення професійних компетентностей вчителя, що характеризується відповідним рівнем сформованості у педагогічного працівника професійно необхідних знань та вмінь і спрямоване на постійне підвищення рівня його професійної майстерності, зумовленої високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки та здатністю вирішувати педагогічні завдання (навчання, виховання та розвитку школярів).

         Перспективна модель професійно компетентного вчителя школи повинна гармонійно поєднувати інструментальні компоненти (знання, вміння, активність, самостійність, індивідуальність) та професійні якості (тактовність, комунікативність, доброзичливість, емоційна врівноваженість тощо). Крім того, для потенціалу сучасного вчителя характерні:

1. Високий рівень загального розвитку (розуміння сьогоднішніх соціально-політичних і економічних перетворень, науково-філософський світогляд, глибокі знання, висока загальна професійна культура, соціальна активність, зрілі етичні погляди).

2. Професійне покликання (любов до дітей, потреба навчати і виховувати, захоплення педагогічною роботою, творче ставлення до роботи, потреба в одержанні знань, у формуванні вмінь і навичок професійної діяльності).

3.  Професійно важливі якості (педагогічні здібності, готовність до особистісно-професійного саморозвитку, гуманістична спрямованість діяльності, вміння швидко орієнтуватися у педагогічній ситуації тощо).

Головні критерії результативності сформованості  професійної  компетентності та педагогічної майстерності вчителя:

  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів з предмета, який викладається;
  • позитивна динаміка власного професійного росту педагогічного працівника;

Основні напрямки проектування методичної роботи з вчителями:

  • Методологічна та теоретична підготовка вчителя, основу якої повинні складати знання про закони  розвитку природи і суспільства, осмислення програмних положень у галузі розбудови національної освіти.
  • Підготовка вчителя за сучасними ефективними методиками викладання навчального предмета, вивчення нових навчальних програм, підручників, методичних посібників, оволодіння  технікою і методикою використання засобів навчання.
  • Освоєння і практичне використання теоретичних положень класиків світової та вітчизняної дидактики й теорії виховання, методів і прийомів активізації пізнавальної діяльності школярів.
  • Психологічна підготовка, спрямована на розуміння необхідності осмислення наукового впливу на стан навчання й виховання дитячої особистості.
  • Загальнокультурна підготовка, яка  поєднує обізнаність з питань етики та загальну культуру поведінки.
  • Загальнотехнічна підготовка: знання нових інформаційних технологій, програмного педагогічного забезпечення, комп’ютерної техніки, аудіовізуальних засобів.

Основні вимоги до організації методичної роботи з педагогічними кадрами:

  • практична спрямованість;
  •   науковість;
  •   конкретність;
  •   систематичність та системність;
  •   оперативність;
  • оптимальне поєднання різних сучасних форм та методів роботи.



 

Мої файли | Переглядів: 595 | Завантажень: 903 | Додав: Ilchuk | Дата: 18.06.2014 | Коментарі (0)

Мета створення іміджу
•підвищення конкурентноздатності;
•залучення інвестицій;
•встановлення та розширення партнерських зв’язків.


 

Мої файли | Переглядів: 225 | Завантажень: 31 | Додав: Ilchuk | Дата: 18.06.2014 | Коментарі (1)

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло

використовує всі можливості

для розвитку особистості учня.


 

Мої файли | Переглядів: 230 | Завантажень: 70 | Додав: Ilchuk | Дата: 16.06.2014 | Коментарі (0)

ПАМ'ЯТКА           

Щоб не сталося пожежі:                               

1. Ніколи й ніде не грайте із сірниками й запальничками.     

2. Самостійно не запалюйте газову плиту, а в сільському будинку не намагайтеся розтоплювати піч.                      

3. Не залишайте без догляду ввімкнені праску або чайник.

4. Не грайте з бензином, гасом й іншими рідинами, які можуть спалахнути.

5. У лісі не розпалюйте багаття без дорослих.


 

Мої файли | Переглядів: 432 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 16.06.2014 | Коментарі (0)

       Кожен день ти користуєшся електричними приладами, але потрібно знати, що вони криють у собі небезпеку. Так, дія електричного струму на людину може при­зводити до електричних травм та пошкоджень, таких як скорочення м'язів, що супроводжується сильним болем, втратою свідомості, порушенням роботи серця чи дихання (або обох цих порушень разом). Іноді трапляються нещасні випадки від дії електричного струму, які приводять до смерті людини. Та щоб уникнути багатьох неприємностей, тобі достатньо завжди пам’ятати та дотримуватись правил поводження з електричними приладами:

- Електронагрівальні прилади, такі як електрочайник, електроса­мовар, електропраска, електрокамін та інші, потрібно включати в електромережу справними.

- Якщо ти дивишся телевізор, а екран погас або почав миготіти, ні в якому разі не можна по ньому стукати. Він може загорітися або навіть вибухнути. Його треба негайно вимкнути.

Якщо щось потрапило до телевізора, радіоприймача та інших електроприладів, які працюють, треба в першу чергу їх вимкнути. Ні в якому разі не можна лізти туди олівцем чи іншим предметом, коли електроприлад увімкнутий.

- Переважна кількість побутових електроприладів є пе­реносними, і при цьому часто виникає пошкодження їх ізоляції. Також буває, що електричний дріт обірвався чи оголився. У таких випадках ні в якому разі не торкайся оголених місць, бо це може призвести до травми.


 

Мої файли | Переглядів: 265 | Завантажень: 0 | Додав: Ilchuk | Дата: 16.06.2014 | Коментарі (0)

1. Основні  завдання  і  напрямки     роботи.

ІІ Основні   показники  діяльності.  

ІІІ  Розвиток  та  збереження   ресурсів  бібліотеки

 

 

Мої файли | Переглядів: 307 | Завантажень: 39 | Додав: Ilchuk | Дата: 17.04.2014 | Коментарі (0)

...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,13, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz