Середа, 12.08.2020, 16:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 110
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Довідка
[ Викачати з сервера (36.2 Kb) ] 28.03.2017, 22:01

Відповідно до річного плану роботи Масевицької  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області на 2016/2017 навчальний рік, наказом Масевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів від 11.01.2017 № 14 «Про організацію вивчення стану навчання та рівня навчальних досягнень учнів з  іноземної мови» у період з 16.01.2017 по 24.03.2017 року адміністрацією школи вивчено питання стану викладання іноземної мови (англійської) та рівня  навчальних досягнень учнів 1-11-х класів.

З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної мови виділяються такі компетенції: мовленнєва, лінгвістична(мовна), соціокультурна і загальнонавчальна.

Мовленнєва функція забезпечує удосконалення комунікативних умінь у чотирьох видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, читанні, говорінні, письмі); уміння планувати свою мовленнєву і немовленнєву поведінку.

Лінгвістична (мовна) передбачає оволодіння новими мовними засобами відповідно до обраних тем і сфер спілкування: збільшення обсягу лексичних одиниць; розвиток навичок оперування мовними одиницями відповідно до комунікативних цілей.

Соціокультурна компетенція – збільшення обсягу знань про соціокультурну спеціфіку країни, мова якої вивчається, удосконалення вміння будувати свою мовленнєву і немовленнєву поведінку адекватно цій специфіці, формування вмінь віділяти загальне і специфічне в культурі рідної країни та країни, мова якої вивчається.

Загальнонавчальна компетенція – це розвиток загальних і спеціальних навчальних умінь, які дозволяють удосконалювати навчальну діяльність з оволодіння іноземною мовою, задовольняти за її допомогою пізнавальні інтереси з інших галузей знань; подальший розвиток умінь виходити з положення в умова дефіцитомовних засобів під час отримання та передачі іншомовної інформації.       Сучасна система навчання іноземних мов дає можливість застосовувати комунікативно-діяльнісний підхід оволодіння мовами як важливим засобом міжкультурного спілкування, усвідомлення учнями особливостей культури народів, мови яких вивчаються, власної національної культури.

    Головна мета навчання іноземної мови полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.

У початковій школі особливо важливо розвивати в дітей позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови, а також формувати здатність і готовність до іншомовного навчання на наступному етапі основної школи. Ефективність раннього початку вивчення іноземної мови не викликає сумнівів, тому що мова, вивчена в дитинстві, розкриває мовні й комунікативні здібності учня: мимоволі зіставляються факти двох мов; мовна картина світу створюється окремо для кожної мови. Іншомовна діяльність як новий спосіб спілкування молодшого школяра потребує створення позитивної мотивації, яка є одним із найважливіших психологічних факторів успішності вивчення іноземної мови і ключовим питанням організації навчання молодших школярів. 1-й клас початкової школи розглядається як основний у формуванні іноземної вимови, ритміко-інтонаційних навичок та звуко-буквених співвідношень.

Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:

правильна вимова і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень;

оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування;

отримання уявлення про основні граматичні категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у процесі усного спілкування;

розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності;

участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкуванняуміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам’ять римовані твори дитячого фольклору;

оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;

правильне написання слів, словосполучень, речень і текстів;

засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.

Під час здійснення внутрішкільного контролю за станом викладання іноземної мови (англійської) увага була приділена дотриманню та виконанню чинних нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій:

-«Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» (лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 року №1/9-296»

-«Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах (лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016 року № 1/9-437;

-Інструкція щодо заповнення класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ МОН України 08.04. 2015 року № 412);

-Інструкція з ведення класного журналу учнів 5–11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 №496)

- дотримання вимог єдиного орфографічного режиму;

- «Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх  навчальних закладах І-ІІІ ступенів», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240;

Також контролю підлягали питання:

- навчально-методичне та кадрове забезпечення викладання предметів,

- виконання вимог до сучасного уроку, впровадження інноваційних технологій навчання,

- забезпеченість учнів підручниками,

- виконання вимог  навчальних програм,

- виконання Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю, результативність цієї роботи.

  • наказу Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496 « Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»;

  • наказу Міністерства освіти і науки від 08.04.2015 № 412 «Про

     затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х    

     класів загальноосвітніх навчальних  закладів»;

-   листа департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства                           освіти і науки України від 21.08.2015 №2/2-14-1907-15 «Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

     Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу здійснюється вербально

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Ilchuk
Переглядів: 235 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,113, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz