Вівторок, 04.08.2020, 12:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 110
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Довідка про стан навчання. Частина ІІ.
07.11.2017, 11:43

   

Кожен вчитель має власні підходи до реалізації освітніх завдань. Так вчитель Слесар Лариса Василівна – вчитель з великим стажем та досвідом роботи, має глибокі знання з предмета та на високому рівні володіє методикою викладання. Вчитель вдало поєднує як традиційні так нетрадиційні методи навчання. Уроки Лариси Василівни насичені такими методами навчання, що активізовують мислительну діяльність усіх учнів. ЇЇ уроки відзначаються високою науково-методичною підготовкою, проведенням у досить високому темпі, яскравою подачею історичних фактів, різноманітністю форм роботи (робота в групах, парах, самостійна робота, рольові ігри, кола ідей), раціональністю використання кожної хвилини, достатнім рівнем активізації навчальної діяльності учнів, розвитком їхніх пізнавальних здібностей. В процесі подачі матеріалу Лариса Василівна використовує самостійно розроблені схеми, таблиці, впроваджує міжпредметні зв’язки з курсами української та зарубіжної літератур, образотворчого мистецтва, географії, художньої культури. Нерідко на уроках перед учнями ставляться проблемні питання, які потребують власних суджень учнів. Вчитель раціонально працює над оновленням змісту та форм навчання через використання елементів нових педагогічних технологій (критичного мислення, особистісно - орієнтованого навчання, проектних технологій). Поширеним є лекційно-семінарський метод на уроках у 9,11 класах, який використовує учитель, що дає можливість учням індивідуально готуватися до уроків, застосовуючи можливості Інтернету, з якого вони черпають багато корисного і цікавого матеріалу до уроків, намагається використати учнівський інтерес до ІКТ при вивченні історії. Також Лариса Василівна застосовує нестандартні уроки уроки-лекції, обговорення проблем на семінарах, індивідуальні консультації, уроки-диспути, тематичні огляди, співбесіди, уроки- конференції за темами. Велику увагу вона приділяє роботі з понятійним матеріалом, де учні чітко вчаться розуміти слова, поняття і розкривати їх суть. Уроки відзначаються чітким взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст тем цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Домашні завдання носять творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності.

Єремейчук Тетяна Анатоліївна має добру фахову підготовку, обізнана із навчальними програмами із предмету, методичними рекомендаціями щодо викладання предмета, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, належно володіє методикою викладання предмету. Учитель постійно працює над підвищенням свого методичного та фахового рівнів, цікавиться новинками психолого-педагогічної науки і намагається використовувати ці досягнення в практичній діяльності. Вчитель має належну професійну підготовку, володіє методикою викладання суспільно-гуманітарних дисциплін і сучасними ефективними формами організації навчально-виховного процесу. На достатньому рівні розкриває і показує практичне застосування основних положень предмета. Практикує, хоч і несистематично, активні та інтерактивні форми та технології навчання. Використовує можливості предмета для морального виховання учнів. Запроваджує елементи оптимізації навчально-виховного процесу, намагається вдосконалювати традиційну методику викладання. За необхідності шукає нові форми і методи організації занять з учнями.

Спостереження на уроках показали, що Тетяна Анатоліївна готується до них, має власні напрацювання у поурочному плануванні та раціонально використовує досвід роботи колег. Це дає можливість постійно координувати навчальний процес у кожному класі, дозволяє гнучкіше розподіляти навчальний матеріал, обирати оптимальні форми та методи навчання.

Вчитель організовує роботу з підручником, що сприяє виробленню вмінь виділяти головне, складати план тексту, переказувати історичні факти відповідно до складеного плану, часто проводить уроки з комп’ютерною підтримкою, застосовує тести. Вдало поєднуючи індивідуальні та групові форми роботи, учитель використовує прийоми активізації навчальної діяльності учнів.

Категорія: Мої файли | Додав: Ilchuk
Переглядів: 329 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,113, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz