Середа, 21.11.2018, 00:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 86
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

НАКАЗ Про організацію інклюзивного навчання
23.10.2018, 18:29

                Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

                 Рокитнівської районної ради Рівненської області

 

              вул. Центральна, 13, с. Масевичі, 34253, тел. (03635) 46-2-44

                      e-mail: masevichi@i.ua Код ЄДРПОУ 25319300

____________________________________________________________________

 

      НАКАЗ

 

____________2018                         с. Масевичі                                               №

 

Про організацію інклюзивного навчання

 

       На виконання ст.19, ст.20 «Закону України про освіту», відповідно до Порядку організації інклю­зивного навчання у загальноосвітніх навчаль­них закладах, затвердженого постановою Ка­бінету Міністрів України від 15. 08. 2011 року № 872, від 09.08.2017 року № 588 «Про внесення змін до порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» враховуючи інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Організація інклюзивного на­вчання в загальноосвітніх навчальних закла­дах» від 18.05.2012 № 1/9-384, наказу МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого–педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»  відповідно до листа відділу освіти від 31.08.2018 року №1033/01 – 28,  з метою реа­лізації права дітей з особливими освітніми по­требами на освіту, їх соціалізації та інтеграції в суспільство

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Відкрити з 03.09.2018 року три  класи з інклю­зивною формою навчання.

2.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Крупені Олегу Васильовичу:

2.1.Організувати інклюзивне навчання для учня 5-Б класу Даценко Дениса   Олександровича з урахуванням витягу психолого-медико-педагогічної консультації від 19.04.2018 року № 220/1752.

Протягом року

2.2.Організувати інклюзивне навчання для учнів 2 класу, Трохимчука   Арсенія Вікторовича, з урахування витягу психолого-медико-педагогічної консультації від 19.04.2018 року № 220/1750, Медлярської Анни Віталіївни, з урахування витягу психолого-медико-педагогічної консультації від 19.04.2018 року № 220/1753.

Протягом року

2.3.Організувати інклюзивне навчання для учениці 4 класу, Павлюк Катерини Вікторівни,  з урахування витягу психолого-медико-педагогічної консультації від 19.04.2018 року № 220/1751

2.4.Внести зміни в штатний розпис відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 06.12.2010 № 1205, а саме: ввести по 0,5 ставки асистентам вчителя для роботи з учнями з особливими освітніми потребами:

- Кибукевич Юлії Іванівни;

- Богданець Юлії Володимирівни;

- Бунько Тетяни Василівни.

До 05.09.2018

2.5.Створити належні умови для інклюзивної форми навчання вищевказаних дітей з особливими освітніми потребами у 2, 4 та 5-Б класах.

Протягом року

2.6.До 16.09.2018 року спільно з учителями-предметниками (відповідного інклюзивного класу), батьками дітей з особливими освітніми потребами, практичним психологом, соціальним педагогом, медсестрою розробити індивідуальні програми розвитку дітей.

2.7.Провести методичну нараду вчителів-предметників, які викладають у класах інклюзивного навчання, з питань методики організації навчально-виховного процесу.

До 05.09.2018

2.8.Організувати діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

3.Асистетам вчителя Бунько Тетяні Василівні, Кибукевич Юлії Іванівні,

Богданець Юлії Володимирівні забезпечити:

3.1.Виконання посадових обов'язків виконання вчителя.

Постійно

3.2.Соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами.

Протягом року

3.3.Вести учнівське портфоліо для відображення навчальних досягнень дитини з особливими освітніми потребами, розвитку її інтересів.

Постійно

3.4.Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом.

Постійно

3.5.Проводити кореційно-розвиткові заняття відповідно до розкладу.

Постійно

4.Покласти відповідальність за збереження здоров'я учнів з особливими освітніми потребами інклюзивних класів на асистентів вчителів Бунько Тетяну Василівну, Кибукевич Юлію Іванівну, Богданець Юлію Володимирівну, класних керівників, вчителів-предметників інклюзивних класів.

Постійно

5.Вчителям-предметникам інклюзивних класів забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби учнів.

Постійно

6.Бібліотекареві школи Мартенюк М.Т. організувати підручники для дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання.

До 10.09.2018

7.Практичному психологові Трохимчук О.В.:

7.1.Вивчити стан адаптації учнів до навчання  з особливими освітніми потребами класів з інклюзивною формою навчання.

Протягом вересня

7.2.Надавати систематичну-консультативну допомогу вчителям –предметникам, які викладають в класах з інклюзивною формою навчання у створенні сприятливих умов адаптації учнів з особливими освітніми потребами, психологічно-комфортного перебування в учнівському колективі.

Постійно

8.Класним керівникам Берташ Г.П., Панько Р.В.,Трохимчук О.В.:

8.1.Запобігати проявам негативного ставлення в учнівському колективі, дискримінації, вести цілеспрямовану роботу з учнівським колективом класу, спрямовану на виховання толерантності, добра, милосердя.

Постійно

8.2.Забезпечити постійну співпрацю з батьками дітей, їхнє інформування, педагогічну підтримку, залучення до організації навчально-виховного процесу.

8.3.Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я.

Постійно

9.Контроль на виконання даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Крупені Олегу Васильовичу

 

 

Директор школи                                          Л.М.Смик

 

З наказом ознайомлені

 

Категорія: Мої файли | Додав: Ilchuk
Переглядів: 11 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz