Понеділок, 17.06.2019, 21:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Наказ "Про стан навчання та рівень навчальних досягнень учнів з фізичної культури"

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Рокитнівської районної ради Рівненської області

 

                    вул. Леніна, 13, с. Масевичі, 34253, тел. (03635) 46-2-44

e-mail: masevichi@i.ua Код ЄДРПОУ 25319300

__________________________________________________________________

 

НАКАЗ

 

_________   2016                                                                              №

 

Про стан навчання та рівень

навчальних досягнень учнів

з фізичної культури

 

Згідно з річним планом роботи школи на 2016-2017 навчальний рік, на виконання наказу № 212 від 06.09.2016р. «Про організацію вивчення стану навчання та рівня навчальних досягнень учнів з фізичної культури»  з 06.09 по 28.10.2016 року було вивчено стан навчання та рівень навчальних досягнень з фізичної культури.

З цією метою було здійснено відвідування уроків, аналіз матеріально-технічного забезпечення процесу викладання фізичної культури, контроль виконання навчальних програм, вивчення календарно-тематичних планів роботи вчителів фізичної культури, аналіз поурочних планів, стану ведення класних журналів, стану роботи з безпеки життєдіяльності та здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням, аналіз стану позакласної роботи з навчального предмета.

Фізичну культуру у 1-4 класах викладають класоводи, у 5-11 класах – вчитель фізичної культури Огороднік О.П.

№ з/п

П.І.П. вчителя

Кваліфікаційна категорія, звання

Класи, в яких викладає

Стаж роботи

1.

Кисорець Галина Ігнатівна

вища

3-А

24 р.

2.

Берташ Галина Петрівна

вища, ст. вчитель

4

25 р.

3.

Панько Раїса Василівна

І

2

20 р.

4.

Кравченя Оксана Володимирівна

вища

1

30 р.

5.

Ільчук Світлана Петрівна

ІІ

3-Б

14 р.

6.

Огороднік Олександр Павлович

вища, ст. вчитель

5-11

25 р.

Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Метою навчального предмета «Фізична культура» є формування в учнів стійкої мотивації до збереження і зміцнення свого здоров’я та ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя. Предмет надає змогу:

створити цілісну уяву про вплив занять фізичними вправами на розвиток особистості;

оволодіти технікою рухових дій;

набути навичок організації та методики проведення найпростіших форм занять фізичною культурою;

сприяти профілактиці шкідливих звичок тощо.

Основні завдання, які ставлять перед собою вчителі фізичної культури:

- зміцнення здоров'я учнів, підвищення їхньої працездатності, формування правильної постави;

- формування знань правил техніки безпеки підчас проведення занять фізичними вправами;

- здійснення корекції недоліків фізичного розвитку та порушень психомоторики;

- формування й удосконалення в учнів рухових умінь прикладного характеру, розвиток у них навичок використання їх у побутовій діяльності;

- виховання сталого, зацікавленого інтересу в учнів до уроків фізичної культури, звички до систематичних занять фізичними вправами й іграми.

Викладання предмета здійснюється відповідно до  чинної нормативно-правової бази, а саме:

          - Закону України про фізичну культуру та спорт;

          - Національної доктрини розвитку фізичної культури і спорту;

          - наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2005 № 458 «Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України»;

          - наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2010  № 521  «Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах»;

          - Указу Президента України від 23.06.2009 № 478/2009 «Про деякі заходи щодо вдосконалення системи фізичного виховання дітей та молоді в навчальних закладах і розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні»;

          - наказу Міністерства освіти і науки України від 25.03.2011 № 212 «Про посилення безпеки під час занять та заходів з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах»;

            - спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 20.07.2009 № 518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»;

          - методичних рекомендацій щодо викладання фізичної культури у 2016-2017 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437).

Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів та робочим навчальним планом школи у 2016/2017 навчальному році на вивчення предмета «Фізична культура» в інваріантній складовій передбачено:

1-9 класи – 3 години на тиждень;

10-11 класи – 2 години на тиждень.

У 2016/2017 навчальному році вивчення фізичної культури у школі здійснюється за навчальними програмами, які мають відповідний гриф Міністерства освіти та науки України, вчителі ознайомлені з їх змістом та

державними  вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.

Навчальні заняття зі школярами проводяться на спортивному май­данчику та у спортивній залі. На спортивному майданчику є комплекс нестандартного обладнання (ігрові майданчики — волейбольне, футбольне поля (відсутнє баскетбольне), зони для бігу, стрибків та метання, турніки). Спортивна зала частково забезпечена необхідним гімнастичним обладнанням, наявні баскетбольні щити, кріплення для волейбольних сіток,  досить низький рівень забезпечення         дрібним спортивним інвентарем, відсутні технічні засоби навчання, матеріально-технічне забезпечення викладання предмета потребує оновлення та поповнення. Наявне обладнання систе­матизоване, належним чином зберігається і використовується в навчальному процесі.

Під час визначення завдань уроку вчителі фізичної культури учителі ставлять конкретну мету. Поряд з освітніми завданнями, на кожному уроці визначають виховні завдання: виховання в учнів волі, дисциплінованості, почуття обов’язку й відповідальності, формують навички культури поведінки, додержання порядку, ввічливості тощо. Виходячи з конкретних завдань уроку намагаються так організувати навчальну працю школярів, щоб найкраще забезпечити постійну зайнятість та активність учнів. З цією ж метою поєднують елементи різних особистісно орієнтованих технологій: групову, навчальну діяльність, розвивальну та інструкторську системи роботи учнів.

Під час планування навчального матеріалу з фізичної культури учителі враховують  наявність спортивного залу  та майданчика, інвентарю та обладнання, погодні умови тощо, що дає змогу правильно спланувати навчальну роботу з предмета, передбачити зміст, форми і методи цієї роботи, врахувати вікові, психологічні і статеві особливості розвитку учнів, рівень їхніх фізичних якостей і рухових здібностей, стан здоров’я тощо.

На всіх відвіданих уроках учителі дотримувались загальноприйнятої структури уроку, в підготовчій частині поступово підвищували функціональну працездатність усіх органів і систем, забезпечуючи початкову організацію і психічний настрій дітей на урок, активізуючи увагу і емоційний стан учнів. В основній частині максимально завантажували учнів, використовуючи всі наявні умови, педагогічні засоби; орієнтувались в методичній послідовності у засвоєнні видів вправ. Зокрема, вправи, які пов’язані з точністю рухів, складною координацією, застосовують, як правило, на початку основної частини уроку, а вправи на розвиток сили та витривалості — в кінці. Заключну частину уроку будують так,  щоб поступово знизити рівень фізичної та емоційно-психічної збудженості учнів (зменшують інтенсивність і дозування вправ, дають завдання на увагу, заспокоєння дихання).

Вчителі, в основному,  беруть до уваги висновки лікарських оглядів школярів, проводять  роботу, враховуючи стан здоров’я кожної дитини. Вчителі початкових класів намагаються  контролювати стан учнів під час уроку, вчать учнів виконувати вправи за словесною інструкцією.

Результати вивчення рівня фізичної підготовки учнів 5-11 класів засвідчили достатній та високий бали навчальних досягнень.

Клас

К-сть

учнів

К-сть

учнів,

що оцін.

 

 

Рівні фізичної підготовки

висо-кий

%

достат-ній

%

серед-ній

%

почат-ковий

%

5

17

11

5

45,5

6

54,5

-

-

-

-

6

15

9

4

44,4

5

55,6

-

-

-

-

7

6

5

3

60

2

40

-

-

-

-

8

24

17

9

52,9

8

47,1

-

-

-

-

9

19

8

7

87,5

1

22,5

-

-

-

-

10

11

8

8

100

-

-

-

-

-

-

11

5

4

3

75

-

-

1

25

-

-

Змістове наповнення фізичної культури учнів 5-11 класів за програмою навчальний заклад формує самостійно з варіативних модулів. Обов’язковим є включення засобів теоретичної і загально-фізичної підготовки, які передбачені програмою для даного класу до кожного варіативного модуля. У 5-8 класах учні школи опановують такі модулі: «футбол», «баскетбол», «гімнастика», «волейбол», «легка атлетика», учні 9 класу – «футбол», «баскетбол», «волейбол», «легка атлетики»,  10-11 класи – «футбол», «баскетбол», «гімнастика», «волейбол».

Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення модуля. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно тематичного планування. При оцінюванні навчальних досягнень з фізичної культури Огороднік О.П. враховує особисті досягнення школярів протягом навчального року, ступінь активності учнів на уроках, залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час, участь у змаганнях усіх рівнів.

З метою профілактики травматизму під час проведення занять з фізичної культури вчителі фізичної культури приділяють особливу увагу дотриманню учнями правил безпеки життєдіяльності. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2010 «Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах» у школі розроблено та поновлено інструкції щодо правил поведінки у спортивному залі. Інструктажі учнів з техніки безпеки вчителі фізичної культури проводять з їх обов'язковою реєстрацією. Оформлений акт-дозвіл на проведення занять у спортивному залі, регулярно обстежується
нестандартне обладнання на міцність. Протягом кожного уроку вчителі здійснюють контроль за виконанням вправ, забезпечують страхування і допомогу учням, проводять відповідні інструктажі з безпеки життєдіяльності.

Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням – невід'ємна частина навчального процесу та медичного обслуговування учнів у школі-інтернаті, що включає заходи, спрямовані на оптимізацію, безпеку та ефективність фізичної культури. Медико-педагогічний контроль є необхідним компонентом педагогічного процесу, що забезпечує своєчасне визначення рівня функціональних можливостей організму учнів, адекватність фізичних навантажень та раннє виявлення ознак хвороб і ушкоджень. Організація і зміст медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів регламентується Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», основами законодавства України про охорону здоров'я та спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я  № 518/674 від 20.07.2009  «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладів».

Всі учні школи пройшли обов'язковий медичний профілактичний огляд і допущені до занять з фізичної культури та відповідно до Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, не мають протипоказань щодо стану здоров'я.  Медичним працівником школи оформлено листки здоров'я, які знаходиться в класному журналі кожного класу.

Станом на 25.10.2016 року 85 учнів 1-11 класів віднесені до основної медичної групи, 36 – до підготовчої, 53 – до спеціальної. Один учень звільнений від занять з фізичної культури.

Присутність учнів на уроках з фізичної культури незалежно від рівня фізичного розвитку і групи для занять фізичною культурою, а також тимчасово звільнених від занять є обов’язковою, хоча інколи трапляються випадки, коли такі учні не відвідують заняття.

Значну частину уроків вчителі проводять на відкритій місцевості. Вони підвищують зацікавленість дітей до виконання завдань у змагальній формі, це змушує учнів старанніше виконувати їх, щоб вийти переможцем. Крім розвитку важливих фізичних якостей, рухливих навичок і вмінь, такі заняття сприяють загартуванню організму, прищеплюють любов до природи.

Допустиме навантаження на уроці для тих учнів, які за станом здоров'я належать до підготовчої або спеціальної груп і відвідують уроки фізичної культури, встановлює вчитель фізичної культури, проте на відвіданих уроках у початковій школі диференціація фізичних навантажень здійснюється рідко.

Однак у здійсненні  медико-педагогічного контролю виявлено недоліки:

- спостереження під час уроків з фізичного виховання, занять спортивних секцій, змагань та інших форм фізичного виховання носять формальний та епізодичний характер;

- не завжди здійснюється оцінка санітарно-гігієнічного стану місць проведення уроків та інших форм фізичного виховання;

- не контролюється відповідність одягу та взуття умовам проведення занять, не вивчаються реакції організму дітей на фізичне навантаження, хронометраж уроку;

- не здійснюється контроль за навантаженням учнів, віднесених за станом здоров'я до спеціальної групи, під час проведення уроків із фізичної культури в початкових класах.

           Якщо в 5-11 класах вчитель здійснює систематичний контроль за частотою серцевих скорочень учнів, самопочуттям, то в початковій ланці учителі не завжди відводять цьому належну увагу.

Основною формою організації навчальної роботи з фізичної культури є урок. Від правильної організації уроку залежить рівень якості всієї фізкультурної та оздоровчої роботи в школі. Основний зміст уроку – рухова діяльність.

Уроки вчителя Огородніка Олександра Павловича характеризуються високою моторною щільністю. Учитель правильно й чітко планує навчальний матеріал, вміло застосовує найраціональніші форми і методи організації навчального процесу, використовує можливості спортивного залу, обладнання й інвентар, враховує специфіку проведення заняття. Уроки відзначаються різноманітністю змісту. Особливу увагу на уроках фізкультури приділяє дозуванню фізичного навантаження, яке, як правило диференційоване, залежить насамперед від стану здоров'я й фізичної підготовки учнів. Вчитель привчає дітей до контролю за навантаженням під час уроку (вимірювання пульсу до і після навантаження, правильність дихання, перенесення належного фізичного навантаження), проводить вправи на розслаблення, розвиток дихання до закінчення уроку. З метою корекційного впливу використовуються спеціальні вправи, спрямовані на розвиток рухових якостей, з диференціацією навантажень при їх виконанні. Приділяє увагу розвитку життєво важливих рухових якостей (швидкості, витривалості, спритності). Для цього використовуються, крім основного матеріалу, різноманітні естафети, конкурси. При цьому дотримується структури, фізіологічної послідовності при виконанні фізичних вправ: від легкого до важкого. Під час проходження рухових дій застосовує груповий метод, що дає можливість краще спостерігати за виконанням учнями завдань, точніше дозувати навантаження, виправляти помилки. Вчитель намагається ефективно використовувати кожну хвилину уроку, не перевантажуючи учнів. На своїх уроках використовує завдання, що стимулюють самостійність і творчу ініціативу дітей: доручає проводити комплекс загальнорозвивальних  вправ, урізноманітнює відомі рухливі ігри тощо. Знайомить з правилами спортивних ігор, забезпечуючи можливість задоволення потреб учнів у фізичній активності.

Вчителі початкових класів володіють методикою викладання предмета, використовують на уроках різні форми і методи навчання, спрямовують діяльність учнів на практичне засвоєння програмового матеріалу. Вчать запам'ятовувати комбінації вправ, розрізняти рухи за темпом, напрямком, плавністю. На уроках  враховують стан фізичного розвитку дітей, нахили та здібності учнів. Приділяють увагу сприянню загальному фізичному розвиткові учня, здійснюють корекцію психофізичних порушень шляхом використання загальнорозвиваючих вправ.

Предметом навчання у початковій школі в галузі фізичного виховання є рухова активність із загальноосвітньою спрямованістю. Виходячи з назви освіти у 1-х – 4-х класах – «початкова загальна освіта» – у   програмі навчальний матеріал розподілений не за видами спорту, а за способами рухової діяльності, що дає змогу школярам опанувати основами рухових дій, які у подальшому можуть удосконалюватися у будь-якому виді спорту, обраному учнем.

Відповідно до змін у навчальній програмі «Фізична культура» замінено термін «Школи вправ, м’яча та ін.» на способи рухової активності (вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики; вправи для оволодіння навичками пересувань; вправи для опанування навичками володіння м’ячем; стрибкові вправи; ігри для активного відпочинку; вправи для розвитку фізичних якостей; вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

 Також вилучено систему оцінювання фізичної підготовленості школярів 7-10 років, лист контролю фізичної підготовленості учня, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмета «Фізична культура», тестові завдання для оцінювання теоретичних знань учнів 2-4 класів тощо. Зміст доповнено сучасними рухливими іграми та вправами на релаксацію. Лижну і ковзанярську підготовку та плавання винесено у додатки, зміст яких можна використовувати за наявності відповідних умов. Учителі, які викладають фізичну культуру у початкових класах, планують свою роботу із врахуванням цих змін.

У початковій школі в процесі вивчення навчального пред­мета «Фізична культура» вчителі враховують вікові та анатомо-фізіологічні періоди розвитку організму учнів, розвивають основні фізичні якості та рухові здібності; розвивають­ вміння і навички використання фізичних вправ з метою за­побігання порушення постави та зняття втоми учнів.

В учнів початкової школи, починаючи з першого класу, форму­ються основні життєво необхідні рухові дії. Тому важливою особли­вістю змісту навчальної програми з фізичної культури є вивчення рухливих і народних ігор, формування навичок їх самостійної ор­ганізації і проведення. У зв'язку з тим, що в учнів початкових класів відбувається інтенсивний розвиток більшості рухових якостей, формування різних систем організму, учителі  знають, що в цьому віці найкраще розвиваються такі фізичні якості, як швидкість, сприт­ність, гнучкість і помірно — сила та витривалість. На всіх відвіданих уроках в початковій ланці вчителі проводили рухливі ігри.

Шкільна документація вчителями фізичної культури ведеться відповідно до нормативних вимог. Учителі початкових класів ведуть класні журнали згідно з «Методичними рекомендаціями щодо заповнення класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ» (оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів здійснюється вербально),  в 5-11 класах Огороднік О.П. веде журнал відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів.

          Перевірка виявила, що всі вчителі фізичної культури користуються календарно-тематичними планами, складеними з урахуванням вимог чинних навчальних програм та методичних рекомендацій. Програма з фізичної культури побудована таким чином, що більшість видів фізичних вправ (стройові вправи, гімнастичні перешикування, ходьба, біг, стрибки, рівновага тощо) повторюються з метою удосконалення їх у наступних класах.

          Зміст домашніх завдань, які учні отримують на уроках фізичної культури, спрямований на розвиток фізичних якостей, повторення в до­машніх умовах найпростіших рухових дій, засвоєних на уроках, із за­стосуванням прийомів самоконтролю.

           Приділяється увага і вихованню учнів. Цьому сприяють заходи з організованого проведення уроків та позакласних заходів, система роботи вчителів з пропаганди здорового способу життя. Щороку в школі проходять Олімпійський тиждень та тиждень фізкультури і спорту.     Проте  в основній і старшій школі практично не проводяться внутрішкільні змагання. Основні спортивні досягнення учнів школи за останні роки:

- у 2012-2013 н. р. команда школи посіла ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Зірниця» ( у складі команди району),  4 перших, 1 друге та 2 третіх місця в особистих заліках в змаганнях з легкої атлетики (вчитель Огороднік О.П.);

- у 2013-2014 н. р. команда школи посіла ІІІ місце у спортивно-масовому заході серед дітей молодшого шкільного віку «Фестиваль естафет» (вчитель Панько Р.В.);

- у 2014-2015 н.р. учні школи завоювали ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів України «Козацький гарт – 2015», ІІ загальнокомандне місце у районних змаганнях з легкоатлетичного кросу та ІІ загальнокомандне місце у змаганнях з легкої атлетики,   ІІІ місце у районних змаганнях  з волейболу.

- у 2016 році учні школи також посіли ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів України «Козацький гарт – 2016».

         Учитель фізичної культури Огороднік О.П. очолює школу молодого вчителя фізичної культури району та є керівником постійно-діючого семінару тренерів-викладачів ДЮСШ, керівників секцій, гуртків спортивного напряму.

Проте під час вивчення виявлено  упущення та недоліки в роботі вчителів:

- до кожного розділу програми з фізичної культури є теоретичні відомості, що дає можливість учителю ознайомити учнів з оздоровчою дією фізичних вправ на організм людини, розкрити складові довголіття, проводити антиалкогольну, антинаркотичну і протитютюнову роботу; ознайомити школярів із народними традиціями, розвитком фізичної культури і спорту в державі, регіоні, місті, школі, проте вчителі фізичної культури ще недостатньо уваги приділяють формуванню теоретичних знань учнів з фізичної культури: користі ранкової гімнастики, фізичних вправ, рухових, спортивних та народних ігор, дихальної гімнастики, знайомству з різними видами спорту, тощо;

- досить рідко на відвіданих уроках прослідковано використання інноваційних методів, як важливих елементів сучасних уроків фізичної культури,  зокрема роботи в групах над відпрацюванням навичок силових вправ, використання на уроках музичного супроводу, який доцільно використовувати для створення в учнів позитивних емоцій;

- також під час відвідування уроків з'ясовано, що не застосовують вправи, спрямовані на активізацію інтелектуальної сторони рухової діяльності, такі як самооцінка учнями своїх рухів;

- недостатня увага приділяється зовнішньому виду школярів, зокрема наявності спортивної форми;

- необхідно звернути увагу в початковій школі на відповідність програмі  виконуваних завдань, зокрема бігових;

- недостатньо якісною є робота вчителів з учнями та їхніми бать­ками, класними керівниками щодо обов'язковості спортивної форми у всіх учнів;

- на уроках фізичної культури неналежно здійснюються міжпредметні зв'язки з анатомією і фізіологією людини, гігієною, фізикою, теорією і методикою фізичного виховання, історією фізичної культури і спорту, музикою, хореографією та іншими предметами.

Ураховуючи зазначене,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Вважати стан навчання фізичної культури таким, що, в цілому,  відповідає сучасним вимогам.

2. Вчителям фізичної культури у 1-11 класах:

2.1.Організувати роботу з учнями та їхніми бать­ками, класними керівниками щодо обов'язкової наявності  спортивної форми на уроках у всіх учнів.                                                                                               

                                                                                                                   Постійно.

2.2.Ширше впроваджувати у практику своєї роботи використання інноваційних методів викладання фізичної культури.

Постійно.

2.3. Покращити роботу з формування теоретичних знань учнів з фізичної культури.

Постійно.

3. Учителям-класоводам 1-4 класів :

3.1 . З метою підвищення ефективності стану навчання предмета  та рівня навчальних досягнень учнів продовжувати підвищувати свій  фаховий та професійний рівень шляхом самоосвіти  та участі в методичних формах роботи.                                                                                                       

                                                                                                            Постійно.

   3.2. Планувати зміст уроку з урахуванням усіх  вимог навчальної програми.

                                                                                                         Постійно.  

   3.3. Диференціювати фізичне навантаження  для школярів, які за станом здоров'я не віднесені до основної групи з фізкультури.

                                                                                   Постійно. 

 

   4. Вчителю фізичної культури у 5-11 класах за завідуючому спортивним залом Огородніку О.П. поповнювати матеріально-технічну базу відповідно до плану розвитку кабінету.

                                                                                                         Постійно.   

                                                                 

5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Крупені О.В.:

5.1. Організувати взаємовідвідування уроків вчителями-класоводами та Огородніком О.П.

                                                                                              Протягом 2016-2017 н.р.
5.2. Провести повторний контроль за усуненням виявлених недоліків.

                                                                                                        Грудень 2016 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Ilchuk (01.11.2016)
Переглядів: 6545 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,13, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz