Середа, 12.08.2020, 15:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 110
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Педагогічний аналіз за минулий навчальний рік та завдання на 2015-2016 навчальний рік. Розділ І

 

Розділ І

Вступ. Педагогічний аналіз за минулий навчальний

рік та завдання на 2015-2016 навчальний рік

Стан і розвиток мережі класів навчального закладу

У 2014/2015 н. р. робота навчального закладу була спрямо­вана на виконання законів України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-ХІІ», «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV, Національної доктрини розвитку освіти, затвердженої Указом Президента України від 17.04.2002 № 347/2002, указів Президен­та України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціо­нування та розвитку освіти України» від 04.07.2005 № 1013/2005, «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні» від 20.03.2008 № 244/2008, реалізацію державних стандартів освіти, регіональних та районних програм у галузі освіти, інших законодавчих та норматив­них документів.

Навчальний заклад здійснював свою діяльність відповідно до Статуту. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

Педагогічний колектив навчального закладу провів роботу щодо збереження й розвитку мережі класів навчального закладу.  На початку 2014/2015 н. р. у навчальному закладі розпочали роботу 12 класів, із них: 1-4-х – 5 класів, 5-9-х – 5 класів, 10-11-х – 2 класи.

Мова навчання та виховання – українська. На кінець навчального року у школі навчалося 180 учнів (на 17 учнів більше у порівнянні з 2013-2014 навчальним роком), три з яких навчалися  за індивідуальними планами. Середня наповнюваність класів складала 15 осіб. Протягом року до навчального закладу прибуло 2 учні, а зі школи вибуло 3, випущено із 11-го класу – 13 учнів, із 9-го класу – 14 учнів.

               Організація допрофільного та профільного навчання

Мережа класів навчального закладу

2011/2012

н/р

2012/2013

н/р

2013/2014

н/р 

2014/2015

н/р

%

охопл.

Кількість класів та учнів

на початку н/р

11/173

11/168

11/160

12/181

-

Кількість класів та учнів наприкінці н/р

11/173

11/171

11/163

12/180

-

Середня наповнюваність класів

16

16

15

15

-

Охоплення допрофільним навчанням (кількість класів/кількість учнів)

2/40

2/42

2/34

2/27

100%

Охоплення профільним

навчанням

2/23

2/21

 

2/20

2/27

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У навчальному закладі було організовано допрофільне та про­фільне навчання.

У 8-9 класах  поглиблено вивчалась українська мова, 10 та 11 класи навчалися за універсальним профілем.

Щоб визначитись із вибором профілю навчання, поводили ранню діагностику нахилів і здібностей учнів. Допрофільне навчання здійснювали у 8-9-х класах. Ним охоплено 100%. Профільним навчанням у 2011-2015 роках було охоплено 100% учнів 10-11х класів. Навчання проводили кваліфіковані вчителі-предметники.

Кадрове забезпечення навчального закладу

Якісний і кількісний склад педагогічного колективу навчального закладу багато в чому зумовлює його успішну роботу. Дані про кількісний та якісний склад педагогічних працівників використовують під час аналізу роботи вчителів-предметників; у аналізуванні роботи навчального закладу за минулий навчальний рік; з метою визначення завдань навчального закладу на наступний навчальний рік; для підготовки та подання статистичної звітності. У 2014/2015 н. р. у навчальному закладі працював 31 педагогіч­ний працівник відповідно до штатного розпису, що становить 100% від потреби.

Освітній рівень педагогічних працівників

Навчальний рік

 

 

Всього педагогів

 

 

3 них мають

Повну вищу педагогічну освіту

%

Базову вищу педагогічну освіту

%

Навчаються заочно

2010-2011

26

19

73,1

2

7,7

5

2011-2012

26

22

84,66

2

7,7

3

2012-2013

28

25

89,3

1

3,6

2

2013-2014

29

26

89,76

-

0

2

2014-2015

31

29

93,5

2

6,5

1

Прослідковується зростання відсотка педагогів, які мають повну вищу педагогічну освіту.

Якісний склад вчителів за віком

Кількість педпрацівників

Навчальний рік

2011-2012

 

2012-2013

 

2013-2014

 

2014-2015

(на 01.09.14)

До 30 років

10

11

12

15

31 – 40 років

10

10

7

7

41- 50 років

3

3

8

6

51- 55 років

1

-

-

1

Понад 55 років

2

3

4

2

Всього

26

26

28

31

           

Склад педагогічних працівників за стажем

Кількість педпрацівників

 

Навчальний рік

2011-2012

 

2012-2013

 

2013-2014

 

2014-2015

(на 01.09.14)

До 3 років

4

5

6

6

3 – 10 років

6

6

7

8

10- 20 років

11

11

8

7

Понад 20 років

5

6

8

10

Всього

26

28

29

31

Як видно із діаграм, склад педагогічних працівників за віком та стажем роботи у порівнянні з минулим навчальним роком н. суттєво не змінився .

Якісний склад вчителів за кваліфікаційними категоріями та педагогічними званнями

Кваліфікаційна категорія, звання

Навчальний рік

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2014-2015

вища

6

9

10

13

перша

8

6

5

1

друга

3

4

5

8

спеціаліст

5

7

6

7

старший вчитель

1

6

7

7

вчитель-методист

1

1

1

1

У 2013/2014 н. р. розподіл за кваліфікаційними категорія­ми у відсотках був таким:

• «спеціаліст вищої категорії» – 34,5%;

• «спеціаліст І категорії» – 17,2%;

• «спеціаліст II категорії» – 17,2%;

• «спеціаліст» – 20,7% .

Натомість у 2014/2015 н. р. педагогічні працівники мали такі кваліфікаційні категорії:

•«спеціаліст вищої категорії» – 41,9%;

•«спеціаліст І категорії» – 3,2%;  

«спеціаліст II категорії» – 25,8%;

•«спеціаліст» – 22,6% .

Порівняно з минулим навчальним роком зріс відсоток педагогічних працівників, які мають другу та вищу кваліфікаційну категорію та на 14% знизився відсоток педагогів з першою категорією. Станом на 01.05.2015 року  1  учитель мав педагогічне звання «учитель-методист»,  7 вчителів – «старший учитель», 13 учителів мали кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 –  «спеціаліст І категорії», 8 – «спеціаліст ІІ категорії і  7 учителів – «спеціаліст».

 

Аналіз плинності педагогічних кадрів

Кількість

педпрацівників

Навчальний рік

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2014-2015

Прибуло

2

3

3

6

Вибуло

1

3

3

2

Склад педагогічних працівників за статтю у 2013-2014 навчальному році:  8 чоловіків (27,6%) та 21 жінка (72,4%), натомість наприкінці 2014-2015 навчального року:  6 чоловіків (20%) та 24 жінки (80%).

 При розстановці кадрів враховується педагогічний досвід, кваліфікація вчителя, наступність у роботі.

Проглянути повністю тут Річний план 2015-2016

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Ilchuk (01.11.2015)
Переглядів: 1141 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,113, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz