Середа, 12.08.2020, 15:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Масевицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 110
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Банери

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Профорієнтація 11 клас
Девіз дня «Усі професії важливі, усі про¬фесії потрібні» Заняття з елементами тренінгу «Початок професійного самовизначення» Мета: підготувати учнів до подальшо¬го професійного й особистісного самовизна¬чення. Матеріали: магнітофон, м'яч, дошка, ручки, папір. Учасники: учні 11-х класів Хід заняття Вступна частина Інформаційне повідомлення Життя постійно ставить нас перед вибором. У дитинстві з багатьох іграшок вибираємо найулюбленішу, в школі віддаємо перевагу найцікавішим , на наш погляд, предметам… Обираємо друзів, товаришів, коханих. І в основі вибору кожного з нас свої критерії, своє уявлення про добро і зло, честь і безчестя, правду і кривду. У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. Зробити крок чи не робити? Промовчати чи відповісти? Стерпіти чи не стерпіти? Подолати чи відступити? Так чи ні? Куди піти вчитися? Як жити? Що робити? Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість, - одна з умов відчуття життєвої повноцінності. Вибір професії – важлива ланка в життєвому й професійному становленні людини. Саме професія дає людині змогу задовольнити основну гаму своїх потреб, реалізувати себе як особистість. Життя показує, що у випадку правильного вибору юнаком або дівчиною професії виграє не тільки суспільство, що одержало цілеспрямованого суспільно корисного працівника, але, головне, - особистість, яка відчуває задоволення і одержує широкі можливості для самореалізації Вибір професії - чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти будеш у ньому себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші , але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Тоді , відповідно, постає запитання : «Що ж таке правильний вибір професії?» Взагалі будь який вибір професії можна розглядати як взаємодію двох сторін: молодої людини з її індивідуальними особливостями, які виявляються у схильностях, інтересах, характері, темпераменті, і спеціальні вимоги, які вона висуває до людини. Відповідаючи на поставлене запитання, можна сказати,що при правильному виборі індивідуальні особливості молоді збігаються з вимогами професії Тож, на сьогоднішньому занятті ми і поговоримо про правильний вибір професії та ознайомимося з світом професій та з’ясуємо , які індивідуальні особливості є в кожного з вас. Вправа «Самопрезентація» Вправу проводить психолог. Кожен з учас¬ників називає своє ім'я та висловлюється про свою улюблену справу у житті і те, чим займатись не подобається взагалі. Під час обговорення зверніть увагу на те, що кожен має свої власні уподобання. Вправа «Назви професію» Вправу проводить соціальний педагог. Усі стають у коло. Учасники кидають м'яч по ко¬лу, зловивши його, називають професію. Пов¬тори заборонені, хто не має відповіді — кидає м'яча іншому учасникові. Перемагає той, хто назвав найбільшу кількість професій. Обговорення вправи. Учні висловлюють свою думку про труднощі виконання цього завдання. Вправа «Чарівний базар» Мета :виявити якості учнів, які сприяють вибору майбутньої професії. Написати на аркушах по 3 якості характеру, які є в кожного гравця для майбутньої обраної професії і яких не вистачає. На звороті аркуші підписуються. Завдання : обмінятися якостями з користю для кожного. Якості записуються на аркушах різного кольору (червоного і синього). Треба обміняти свої червоні на сині іншого та свої сині на червоні іншого гравця. Обговорення. Чи змогли отримати інші картки? Які були труднощі? Вправа «Тестування» Мета: виявити готовність учня до вибору професії. Проведення тесту на виявлення готовності до вибору професії Вправа «Мрії» Вправу проводить психолог. Увімкніть тиху, спокійну, приємну музику. Усі заплю¬щують очі та намагаються, прислухаючись до своїх бажань, мрій, уявити своє професій¬не майбутнє, суспільне становище, найближ¬че оточення. На вправу — 2 хв. Рефлексія заняття. Зворотний зв'язок —Яку користь ви отримали від цього за¬няття? —Який у вас настрій?
Категорія: Мої статті | Додав: Ilchuk (20.10.2014)
Переглядів: 1591 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту

Масевицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рокитнівської районної ради Рівненської області, 34253, вул. Центральна,113, с. Масевичі, Рокитнівський район, Рівненська область, Україна. email: masevichi@i.ua © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz